كتاب دعا نويسي ما به بسياري از موضوعات مذهبي دست

يه سايت عالي براي بررسي بهترين دوره هاي اموزشي

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

كتاب دعا نويسي ما به بسياري از موضوعات مذهبي دست

كتاب دعا نويسي ما به بسياري از موضوعات مذهبي دست نزده ايم. وقت آن است كه در مورد آنها صحبت كنيم.زندگي در اين دنيا يك آزمايش است،كتاب دعا نويسي بنابراين لحظاتي كه در اينجا تجربه مي كنيم مي توانند شاد و شاد باشند اما مي توانند لحظات غمگيني، غمگيني و نگراني نيز باشند. خداوند غم و اندوه شما و همه مؤمنان را برطرف كند و صبر شما را جزا دهد. شكي نيست كه تنها كسي كه مي تواند دل ما را شاد و شاد كند خالق ماست.كتاب دعا نويسي پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم برخي از دعاها را در هنگام غم و اندوه يا اندوه به ما آموخت، اما بهترين دعا اين است:
پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم مي فرمايد: «هر گاه غم و اندوهي بر غلام گرفتار شود، مي گويد: ملالت را بردار و به جاي غم از آن لذت خواهد برد. مردم گفتند: آيا ارزش يادگيري اين كلمات را دارد؟ البتّه اين سخنان را كسي كه به آنها گوش مي دهد بايد بياموزد. (صحيح ابن حبان شماره 972 شعيب ارنوتي مي گويد سند اين حديث صحيح است).
ترجمه دعا اين است: خدايا من عبد تو، پسر عبد و پسر عبد تو، پيشاني من در دست توست، تصميم تو بر من بگذرد، قضاوتت بر من حق است. از تو مي خواهم به هر نامي كه داري و نام خود را بدان نام نهاده اي، يا در كتابت نازل كرده اي،كتاب دعا نويسي يا به يكي از مخلوقات آموخته اي، يا در علم خود پنهان داشته اي، قرآن را بسازي. چشمه‌اي دل من، نور سينه‌ام، زدودن غم و رفع ملال.
علاوه بر نماز، بايد خود را در توبه از بدي، تلاوت قرآن، فراد، ترك حرام ياري كنيم و آنگاه از خداوند ببينيم كه در دنيا چه چيزي دل و چشم ما را خوشايند مي كند و ثواب اخروي را خواهد داشت. حتي بزرگتر است.
آيا اكثر آلبانيايي ها نماز مي خوانند؟ البته كه نه. اكثر آلبانيايي ها اصلاً نمي دانند "موسسه نماز" چيست.
"خروج" از آتئيسم كمونيستي، نسلي حرامزاده بدون دين و بدون خدا ايجاد كرده است. اين نسل به دنبال تبيين جهان در «عقلانيت» است،كتاب دعا نويسي اما نه در معنويت. با اين حال ما در اينجا متوقف نخواهيم شد.
مردي كه به درگاه خدا دعا مي كند (به عنوان يك مراسم روزانه) مغزي در درك دانش چندين برابر از مردي كه نماز نمي خواند برتر است. اين به اين دليل است كه "مدارهاي مغز" بر اساس جهان-روحاني در مقابل جهان-فكري يا ماده اي كه در زير روحاني قرار دارد پيكربندي شده اند. اين به انسان براي فرصتي از EVOLUTION براي بزرگ شدن و تكامل مغزش دعا مي‌كند. در اين تكامل نه تنها عقل بلكه آگاهي نيز تكامل مي يابد كه «محصولي» چندين برابر عقل است….
در طول 50 سال كمونيسم، آلبانيايي ها در تكامل "تحقير" كردند زيرا كمونيسم "ذهن شيطاني" را توسعه داد.
بخش بزرگي از جمعيت آلبانيايي امروز به "عمليات" با ذهن شيطاني ادامه مي دهند. اين ذهن بعداً به ذهن جنايتكار تبديل مي شود. ذهن شيطاني به‌عنوان «محصول» عالي مغز انسان، به آرامي آگاهي را پاك مي‌كند. بنابراين، امروزه در آلباني ديگر وجود ندارد:
1-آگاهي ملي
2-آگاهي مدني يا مدني.
3-آگاهي قومي.
بنابراين امروز ما جمعيت هايي داريم "رونخو-پونخو" كه مي توانند هر كاري انجام دهند و قبل از هر چيزي "خودداري" نمي كنند.كتاب دعا نويسي به همين دليل امروزه آلباني بيش از هر زمان ديگري "كيلوگرم زباله" توليد مي كند و بايد مراقب شركت و امكاناتي كه رفت و آمد مي كنيد باشيد.
اسرار نماز
طبق KABALASE براي اينكه دعا مستقيماً به عرش خدا برود بايد مقداري دانش داشته باشيد. بستگي زيادي به ساعت نماز دارد.
بهترين زمان ها لحظه هايي هستند كه خورشيد-شرق. گروه عرفاني ESSENS لحظه طلوع خورشيد را با طبل همراهي كردند. ميدان الكترومغناطيسي قوي كه وقتي خورشيد-خورشيد با صداي طبل همراه است، ارتعاشات مثبت قوي ايجاد مي كند.
لحظه بعدي پس از عبور خورشيد از نقطه اوج و تشكيل زاويه 108 درجه با افق است. (اين گوشه بيروني دو دنده ستاره با 5 گوشه است). به گفته KABALASE در اين لحظات، نماز مستقيماً به SHEKINAH (تخت خدا) مي رود. به همين دليل است كه در مزامير آمده است:
«دعاي صالحان هميشه به گوش خداوند مسموع است».
به همين دليل موقعيت هاي خورشيد در هنگام دعا بسيار مهم است زيرا خورشيد مهمترين "حامل" دعاهاي ما به SHEKINAH است.
همچنين برخي از موقعيت هاي جغرافيايي مانند ديوار معبد در اورشليم، KABA در عربستان سعودي، تبت در هيماليا و برخي ديگر از نقاط جهان،كتاب دعا نويسي ستون هاي انرژي قوي هستند كه منجر به ميليون ها دعا با خدا مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.